Monday, August 11, 2008

DR BOMBAY

CIKGU YANG CURANG ANAK MURID YANG GERSANG.........



DOWNLOAD HERE CEKGU SURAYA


Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku.

Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap perempuan. Ketakutanku itu bukan kerana takut macam orang nampak hantu, cuma tiada kekuatan dalam diri untuk aku berhadapan dan bergaul dengan mereka. Walau bagaimanapun, aku seorang yang happy go lucky, suka bersenda gurau. Sekolah aku tu pulak, sekolah lelaki. Semua pelajarnya lelaki, perempuan yang ada hanyalah cikgu aje. Jadi, tambah-tambahlah ketakutan aku pada kaum hawa itu.

Walaupun aku takut terhadap perempuan, keinginan aku untuk bergaul dengan mereka amat tinggi. Aku sering berangan ada awek, dan cemburu melihatkan rakan-rakanku yang ada awek dan sering keluar bersama awek mereka. Aku juga ada tabiat yang lain, iaitu geram melihat perempuan lawa dan seksi, selalunya Cina. Bila aku ke pekan, aku sering stim sendiri melihatkan awek-awek Cina yang seksi dan mengghairahkan itu. Sebab itulah aku selalu melancap.

Di sekolah aku tu, cikgu perempuannya ramai daripada lelaki. Cina ada, India ada, Melayu pun ada. Dalam banyak-banyak cikgu perempuan yang ada, ada le tiga orang yang lawa. Dua Cina seorang Melayu. Cikgu Cina yang dua orang ni mengajar Tingkatan 6, selalu pakai skrit aje datang sekolah. Seorang namanya Mrs. Dorren dan sorang lagi Miss Jennifer. Mrs. Dorren ni walaupun dah ada anak tiga orang, umurnya dah dekat 40, tapi badannnya mengancam lagi. kalah "ELLA" penyanyi tu . Miss Jennifer pulak masih belum kahwin, tapi umur dah lanjut, dekat 35 tahun dah. Masih solid lagi. Biasalah, Cina memang punya bentuk badan yang menarik. Cikgu Melayunya pulak, baru aje ditukarkan ke sini, dengar cerita dia daripada Kedah. Dia pindah sebab ikut suaminya yang bertukar ke sini. Kami panggilnya Cikgu Suraya yang berusia lingkungan 26 tahun. Dia ni baru aje kahwin, anak baru sorang umur setahun lebih. Dengar cerita, lepas aje belajar, dia terus kahwin. Duduk di Kedah setahun, terus tukar ke sini. Suaminya bekerja sebagai Pegawai Kerajaan.

Aku sangat suka melihat ketiga-tiga orang cikgu ini, wajah mereka, badan mereka sungguh menawan, terutama Cikgu Suraya walaupun dia tidak berpakaian seksi, malahan bertudung tetapi tetap menghairahkan. Bila Miss Jennifer atau Mrs. Dorren nak balik, atau baru sampai, aku mesti menerpa ke arah kereta mereka. Bukan nak tolong angkat buku, tapi nak tengok peha gebu mereka semasa duduk dalam kereta. Kemaluan aku pun menegang masa tu. Cikgu Suraya, susah sikit nak nampak keseksiannya, sebab dia bertudung dan berbaju kurung ke sekolah. Bila dia pakai kebarung, baru nampak sikit bentuk tubuhnya yang montok itu. Apa yang aku suka sangat kat Cikgu Suraya tu ialah, wajahnya yang lembut dan menawan, suaranya manja bila bercakap. Dengan bentuk badan yang kecil molek, kulit yang cerah akan memukau mata sesiapa sahaja yang terpandang.

Tapi sayang seribu kali sayang, ketiga-tiga mereka tidak ditakdirkan mengajar kelas aku. Aku hanya dapat tengok waktu rehat, waktu perhimpunan ataupun di bilik guru sahaja. Tiada urusan yang membolehkan aku berdamping dengan mereka.

Entah bulan berapa aku tak ingat, kalau tak silap dalam bulan 3, cikgu metematik aku berpindah ke sekolah lain, sebabnya aku tak berapa ingat. Jadi, selama 2 minggu kami tidak belajar matematik.

Masuk minggu yang ketiga, waktu pelajaran matematik, Cikgu Suraya masuk ke kelas kami. Kami semua tertanya-tanya, adakah dia masuk untuk ganti sekejap ataupun mengajar subjek itu menggantikan cikgu lama. Cikgu Suraya yang melihatkan kami semua terpinga - pinga , menjelaskan bahawa dia akan mengajar matematik untuk kelas ini menggantikan cikgu lama. Dengan tak disangka, semua pelajar dalam kelas bersorak gembira termasuklah aku. Aku tak tau mereka gembira sebab dapat cikgu ataupun gembira sebab lain. Yang pasti, aku gembira sebab cikgu yang paling cantik, yang selalu aku angankan akan masuk mengajar di kelas ini. Ini bermakna aku dapat tengok dia hari-hari.

Mulai hari itu, cikgu Surayalah yang mengajar matematik. Aku pun dah jadi minat dengan pelajaran ni, walaupun aku tak pernah lulus matematik sebelum ni. Aku sering tanya dan berjumpa dia bertanyakan masalah matematik. Daripada situ, pengetahuan matematik aku bertambah, aku lulus juga akhirnya dalam ujian bulanan.

Oleh kerana terlalu minat kat Cikgu Suraya, aku dapat tahu serba sedikit tentang latar belakangnya. Bila birthday dia, tinggal di mana dan keadaan keluarganya. Dalam bulan Mei, Cikgu Suraya punya birthday, aku pakat satu kelas ucap Selamat Hari Lahir bila dia masuk nanti. Bila Cikgu Suraya masuk, ketua kelas mengucapkan Selamat Hari Lahir¨ dan diikuti oleh kami semua. Dia terperanjat, dan tanya mana kami semua tahu birthday dia. Budak-budak lain tunjuk aku, mereka kata aku yang beritahu. Cikgu Suraya tanya mana aku dapat tahu, aku jawab ada lah¨. Lepas tu dia tak tanya lagi.

Cikgu Suraya tinggal di rumah teres bersebelahan taman tempat aku tinggal, lebih kurang 2 km dari rumahku. Waktu cuti, aku selalu ronda dengan basikal ke taman perumahan tempat tinggalnya. Aku tahu rumahnya dan selalu bersiar-siar di situ. Ada sekali tu, waktu sedang ronda, Cikgu Suraya sedang memasukkan sampah ke dalam tong di luar rumah. Dia ternampak aku, dan terus dipanggilnya. Aku pun segera pergi ke arahnya. Dia tidak memakai tudung, terserlahlah rambutnya yang lurus paras bahu itu. Sungguh ayu aku lihatnya petang itu.

Amir, hang dok kat sini ka? tanyanya dalam loghat Kedah.

Tak juga, balasku. Dekat-dekat sini aje

Cikgu tinggal sini ke? saja aku tanya, padahal dah tahu.

Haa¡K

Sorang aje? Mana suami?

Ada kat dalam, dengan anak

Sedang kami berbual, suaminya keluar, mendukung anak perempuan mereka. Terus aku diperkenalkan kepada suaminya. Aku berjabat tangan dan menegur anaknya, sekadar menunjukkan kemesraan. Suaminya taklah handsome sangat, tapi nampak bergaya, maklumlah pegawai. Setelah agak lama, aku minta diri untuk pulang.

Dah 6 bulan Cikgu Suraya mengajar kami, aku bertambah pandai dalam matematik. Dan selama itulah aku seronok berada di kelasnya. Aku sering membayangkan keadaan Cikgu Suraya tanpa seurat benangpun di tubuh badan, mesti best. Dengan bentuk tubuh yang montok, kecil, pinggang yang ramping serta kulit yang cerah, jika telanjang pasti membuatkan orang yang melihatnya menerkam tanpa apa-apa isyarat lagi. Tapi, aku cuma dapat tengok rambut sahaja, di petang itu.

Hari ini cuti, cuti peristiwa sebab Sukan Tahunan. Aku tak tau nak ke mana, aku capai basikal dan mengayuh tanpa arah tujuan. Agak jauh kali ini aku ronda, masa nak balik aku lalu di kawasan perumahan Cikgu Suraya, langit gelap masa tu, nak hujan barangkali. Aku harap sempatlah sampai rumah. Tapi, belum pun sampai di kawasan rumah Cikgu Suraya, hujan mulai turun, makin lebat. Habis lenjun pakaian aku. Aku tak berhenti, terus aje kayuh, aku tak sedar yang tayar basikal aku makin kempis, sepatutnya aku pamkan dulu semasa keluar tadi. Lagi sikit nak sampai di kawasan rumah Cikgu Suraya, aku tak boleh lagi menunggangnya, kalau ditunggang juga, alamat rosaklah tayar basikal aku. Akun menuntun basikal sampai ke rumah Cikgu Suraya. Niat aku nak pinjam pam kat dia. Bila tiba aje di depan pintu pagar rumahnya, aku tekan loceng. Tak lama kemudian pintu rumah dibuka, kelihatan Cikgu Suraya berkain batik dan berbaju T menjengok kat aku.

Cikgu !!. jeritku.

Apahalnya Amir?. tanyanya kehairanan melihatkan aku basah lenjun dalam hujan lebat dengan kilat yang sabung menyabung.

Saya nak pinjam pam, tayar pecah

Tunggu sat !!! jeritnya.

Cikgu Suraya masuk semula dan keluar membawa payung. Dia membukakan kunci pintu pagar dan meminta aku masuk. Semasa menuntun basikal masuk, mata aku mengerling ke arah Cikgu Suraya yang berada di depan, melenggang-lenggok berjalan menuju ke dalam. Dari belakang, kerampingannya terserlah, dengan T Shirt yang agak ketat dan kain batik yang dililit kemas menampakkkan bentuk badannya yang menarik. Punggungnya yang montok dan pejal itu membangkitkan ghairah aku bila dia berjalan. Kemaluan aku menegak dalam kebasahan itu.

Hang pi mana ni..? soalnya bila tiba di depan pintu.

Saja ronda-ronda, dah nak balik tapi tayar pulak tak de angin jelasku. Cikgu ada pam tak ?

Sat nak tengok dalam stor. Masuklah dulu.. pelawanya.

Tak payahlah, nanti basah pulak rumah cikgu

Tunggu sat.. Cikgu Suraya pun meninggalkan aku kesejukan di situ, dia terus berlalu menuju ke dalam. Sebentar kemudian dia keluar membawakan pam dan sehelai tuala.

Nah... dihulurkannya pam ke arah aku.

Aku capai dan terus mengepam angin ke dalam tayar basikal aku.

Nak balik terus la ni..

Haa¡Klepas pam terus balik..

Hujan lebat nak balik macam mana

Tak apa, dah basah pun.... jawabku terus bersin.

Haaa¡K kan dah nak kena selsema

Sikit aje.... kataku lalu menyerahkan pam kepadanya. Terima kasih cikgu..

Macam ni lah, ambil tuala ni, lap bagi kering dulu badan tu... katanya sambil memberikan aku tuala yang dipegangnya sejak tadi.

Aku mencapai tuala itu dan mengelap rambut dan muka yang basah. Aku terus lap macam ada kat rumah, aku buka baju depan dia. Lepas tu, baru aku perasan.

Sori cikgu... kataku perlahan.

Cikgu Suraya berlalu ke dalam. Aku ingat dia marah sebab buka baju depan dia, tapi dia datang semua membawa sehelai kain pelikat, T Shirt dan sebuah bakul.

Nah, salin pakai ni... katanya sambil dihulurkan kepada aku. Baju basah bubuh dalam bakul ni..

Aku terus aje campakkan baju aku dalam bakul. Seluar aku buka depan dia, tapi kain pelikat aku sarung dulu le. Selepas keluarkan dompet, aku campakkan seluar yang basah tu dalam bakul, last sekali spender aku.

Masuk dulu, tunggu sampai hujan berhenti baru balik... sambung Cikgu Suraya sambil mengambil bakul berisi pakaian basah aku.

Nanti cikgu keringkan baju ni dulu..

Aku pun ikut dia masuk. Selepas pintu dikunci, aku disuruh duduk diruang tamu dan Cikgu Suraya terus pergi ke dapur. Aku melihat-lihat perhiasan rumahnya, agak mewah juga perabut dan perhiasannya. Sedang mata aku meliar, Cikgu Suraya datang dengan membawakan secawan minuman dan meletakkan atas meja lalu dia duduk berhadapanku.

Minum lah. Baju hang cikgu tengah keringkan

Aku pun mengambil air nescafe itu dan menghirupnya.

Mana suami cikgu ?... tanyaku memulakan perbualan.

Kerja

Oh ya, hari ni Isnin.... balasku.

Anak ?

Tidur.. jawabnya

Hang duduklah dulu, cikgu ada kerja sikit nak buat... katanya sambil bangun meningglkan aku.

O.K.... ringkas jawabku.

Di luar, hujan masih turun dengan lebat, diikuti dengan bunyi guruh yang membingitkan telinga. Aku melihat-lihat kalau ada buku yang boleh dibaca. Ada. Aku capai sebuah novel dan mula menatapnya.

Sehelai demi sehelai aku membelek isi kandungan novel itu, tak dibaca pun. Aku bukan minat sangat baca novel ni, tapi dah tak ada apa nak buat, tengok aje lah sikit-sikit. Aku tak tahu apa yang Cikgu Suraya buat di belakang, biarkanlah. Tetapi, semasa membelek helaian demi helaian, fikiran aku jauh melayang membayangkan kisah fantasi aku bersama Cikgu Suraya. Aku teringatkan cerita-cerita X dan Blue yang aku tonton dulu, bila terjadinya kejadian seperti ini, pasti akan berlakunya adegan asmara. Aku membayangkan yang aku akan berasmara dengan Cikgu Suraya, macam dalam filem yang aku pernah tengok.

Dah hampir 20 minit, hujan tidak menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti. Aku terasa nak terkencing, maklumlah sejuk. Aku bingkas bangun dan terus menuju ke dapur, nak cari bilik air. Semasa aku hendak sampai, aku sekilas pandang aku nampak Cikgu Suraya sedang masuk ke biliknya, hanya dalam keadaan berkemban tuala sahaja, mungkin baru keluar dari bilik air. Sekilas pandang itu aku tak sempat melihat apa-apa, hanya kelibatnya yang berkemban masuk bilik sahaja yang sempat oleh mata melihatnya. Aku teruskan ke dapur, dan apabila melewati biliknya, aku dapati pintu bilik tidak bertutup rapat.

Aku cekalkan hati, pergi ke arah pintu dan mula mengintai Cikgu Suraya yang ada kat dalam, tengah buat apa, aku pun tak tahu. Fulamak, berderau darah aku, macam nak tercabut jantung rasanya melihatkan Cikgu Suraya sedang berbogel di dalam biliknya.
Serta merta kemaluan aku mencanak. Aku hanya dapat melihat bahagian belakangnya sahaja, daripada hujung rambut sampailah ke tumit, semuanya jelas di penglihatan. Cikgu Suraya sedang mengelap rambutnya yang basah. Inilah pertama kali aku melihat perempuan berbogel secara live, selalu tengok video aje. Terpaku aku di muka pintu melihatkan bentuk badan Cikgu Suraya yang seksi, pinggang ramping, punggung yang montok serta kulit yang cerah sedang mengelap rambutnya. Terasa saja hendak diterkamkan cikgu matematik aku itu, tapi aku takut dituduh mencabul pulak nanti, tak ke naya.

Perlakuan Cikgu Suraya terus memukau mata ku. Kadangkala, tuala itu di halakan ke celahan kangkangnya, lalu dilapkan. Kemuadian tuala itu dicampakkan ke atas katil. Secara tak disedari, Cikgu Suraya memusingkan badannya ke arah pintu, tempat aku berdiri ,mengendap, untuk membuka pintu almari dan terpandanglah sekujur tubuh tanpa seurat benang pun yang hanya selama ini menjadi khayalanku sahaja. Buah dada Cikgu Suraya yang menonjol segar kemerah-merahan itu sempat aku perhatikan, begitu juga dengan segitiga emas miliknya yang dijaga rapi dengan bulu yang tersusun kemas, semuanya sempat aku lihat. Di kala itu juga, Cikgu Suraya terpandang arah pintu dan nampak aku sedang melihatnya, dan ¡K.

Hei !!! sergahnya. Lalu menutupkan bahagian tubuhnya dengan kain yang sempat dicapai dari almari.

Aku terkejut, terus lari meninggalkan tempat itu. Aku terus ke bilik air. Aku diam di situ hingga kemaluan aku mengedur, sebelum kencing. Mana boleh kencing masa kemaluan tengah keras.

Selepas selesai, perlahan-lahan aku keluar, aku dapati pintu biliknya bertutup rapat. Mungkin Cikgu Suraya ada kat dalam lagi. Malu kut, aku pun malu bila dapat tahu dia tahu aku mengendapnya. Aku terus ke ruang tamu semula. Hajat hati aku nak terus balik, redah hujan, takut Cikgu Suraya marah sebab mengendap dia tadi. Tapi, baju seluar aku ada kat dia, tak kering lagi. Aku tak tahu mana dia letak, kalau tahu aku ambil dan terus blah. Nak tak nak, aku duduklah di situ menantikan segala kemungkinan.

Tak lama kemudian, Cikgu Suraya pun datang. Dia berkain batik dengan kemeja lengan pendek. Wajahnya tak senyum, tak pula menampakkan tanda nak marah. Dia duduk depan aku, sempat juga aku mengerling ke arah pangkal buah dadanya yang putih itu.Dia merenung tepat ke arah mataku. Aku takut, lalu mengalihkan pandangan.

Amir !!.. tegurnya dengan nada yang agak tinggi. Aku menoleh menantikan ayat yang akan keluar dari mulut yang kecil berbibir munggil itu.

Dah lama Amir ada kat pintu tu ?

Minta maaf cikgu... balasku lemah, tunduk mengakui kesalahan.

Saya tanya, dah lama ke Amir tengok cikgu masa dalam bilik tadi ?.. dia mengulangi semula soalan itu.

Lama le juga

Amir nampak le apa yang cikgu buat ? aku mengangguk lemah.

Maafkan saya cikgu

Amir ¡K. Amir ¡K. kenapalah Amir mengendap cikgu ? nada suara Cikgu Suraya kembali lembut.

Saya tak sengaja, bukan nak mengendap, tapi pintu tu yang tak rapat ¡K

Salah cikgu juga sebab tak tutup pintu tadi balasnya.

Cikgu Suraya macam tak marah aje, aku pandang wajahnya yang ayu itu, terpancar kejernihan di wajahnya. Aku hanya mampu tersengih aje bila dia senyum sambil menggelengkan kepalanya.

Kenapa Amir nampak pucat ?

Takut, takut cikgu marah

Tak adalah, cikgu tak marah. Cikgu yang salah, bukan Amir. Kalau siapapun dapat peluang macam tu, mesti tengok juga kan ? jelasnya.

Aku menganggukkan kepala sambil tersenyum.

Aaaa, seronok le tu,,, katanya sambil menjuihkan bibir. Aku ketawa kecil mengenangkan peristiwa yang berlaku tadi.

Sesungguhnya aku seronok sangat sebab dapat tengok Cikgu Suraya bertelanjang bulat, kemaluan aku menegang dalam kain membayangkan tubuh montok Sikgu Suraya yang tidak dibaluti seurat benang tadi. Cepat-cepat aku cover dengan meletakkan bantal kecil ke atas kemaluanku bila melihatkan Cikgu Suraya terpandang ke arah situ.

Hai, tak turun lagi ? perlinya manja. Aku menjadi malu, tak senang duduk. Aku tak mampu lagi untuk berkata-kata bila diperlu sebegitu. Agak lama suasana hening menyelubungi ruang tamu rumah teres setingkat yang dihias indah itu.

Cikgu... aku mula bersuara. Best le...

Apa yang best?

First time tengok

Tengok apa

Perempuan telanjang

Heh ¡K. Tak senonoh betullah hang ni

Betul, cikgu tengok ni... kata aku sambil mengalihkan bantal dari perutku. Terjonggollah batang kemaluan aku ditutupi kain pelihat suaminya. Tak nak dia turun lagi

Cikgu Suraya tergamam dengan tindakan aku, namun matanya terpaku di tonjolan pada kain pelihat yang aku pakai.

Hei ! Sopanlah sikit... tegurnya.

Aku membiarkan kemaluan aku mencanak dalam kain, aku tak tutup, aku biarkan aje ia tersembul. Aku biarkan aje Cikgu Suraya menatapnya. Tapi Cikgu Suraya berasa malu, matanya dilarikan ke arah lain, sesekali ekor matanya menjeling ke arah tonjolan itu.

Cikgu... sambung aku lagi. Dia merenung menantikan kata-kata yang lain, sesekali dikerlingkan ke bawah.

Cikgu tahu tak, cikgulah orang yang paling cantik kat sekolah kita

Mana ada... balasnya manja malu-malu.

Betul... Semua kawan saya cakap macam tu. Cikgu lelaki pun cakap macam tu

Eh, bohonglah

Betul, tak tipu

Apa buktinya?

Buktinya, tadi. Saya dah tengok macam mana lawanya cikgu masa cikgu tak pakai baju tadi. Itulah buktinya. Jawabku dengan berani.

Aku sangkakan dia akan marah, tapi Cikgu Suraya diam, dia tunduk malu. Melihatkan responnya itu, aku semakin berani mengucapkan kata-kata yang lebih daring.


Badan cikgu kecil molek. Kulit cerah. Pinggang ramping, punggung montok ¡K..

Ah, sudah, sudah... dia memotong cakap ku. Kelihatan mukanya merah menahan malu, tapi aku tak peduli, aku teruskan.

Punggung cikgu saya nampak pejal, montok. Itu dari belakang. Masa cikgu paling ke depan, fulamakkkkk, cipap cikgu yang cantik tu buat batang saya macam nak patah. Tetek cikgu saya rasa macam nak hisap aje, sedap nampak... sambungku melihatkan keadaan Cikgu Suraya yang tak membantah, dia masih lagi tertunduk malu.

Masa aku cakap ni, kote aku jangan cakap lah, macam nak tercabut, punya le tegang tak tau nak cakap. Cikgu Suraya masih lagi tunduk membisu, perlahan-lahan aku bangun menghampiri dan duduk di sebelah kirinya. Aku rasa dia sedar, tapi dia buat dono aje. Aku depangkan tangan dan memegang belakang badannya, sambil berkata ¡K.

Rilek le cikgu, saya main-main aje

Dia terkejut bila aku pegang badannya. Lalu dia goyangkan badan, aku pun turunkan semula tangan aku itu. Aku masih lagi di sebelahnya, bahu kamu berlaga , peha kami juga bergeseran. Hujan makin lebat, tiba-tiba kedengaran bunyi petir yang agak kuat. Cikgu Suraya terkejut lantas dengan spontan dia memeluk ku. Aku pun terkejut, turut mendakap kepalanya yang berada di dadaku. Sempat juga aku belai rambutnya. Entah macam mana dia tersedar, "Sori" katanya ringkas lalu membetulkan kedudukan. Aku melepaskan tangan yang melengkari badannya, wajahnya aku pandang, Cikgu Suraya menoleh ke arah ku, lepas tu dia kembali diam tunduk ke bawah.

Syok juga aku rasa tadi, mula-mula dapat tengok, lepas tu dapat peluk kejap. Puas, aku puas walaupun setakat itu. Entah macam mana nak dijadikan cerita, petir berdentum lagi, kali ini lebih kuat, bunyi macam dekat-dekat sini aje. Terperanjatkan bunyi yang lebih dahsyat itu, sekali lagi Cikgu Suraya berpaling dan memeluk tubuhku. Aku tak lepas peluang terus memeluknya kembali. Aku lengkarkan tangan kiri ke pinggangnya yang ramping dan tangan kanan membelai rambut dan kepalanya. Kali ini aku rapatkan badan aku ke arahnya, terasa buah dadanya yang pejal menekan-nekan dadaku. Mungkin bra dia yang keras kot... lantak lah... janji isi dalam nya kepunyaan cekgu suraya... nyam nyam ...

Cikgu Suraya mendongakkan kepalanya menatap wajahku. Aku masih tak lepaskan dia daripada rangkulan, belakang badannya aku usap dari rambut sampai ke pinggang. Dia merenung seolah-olah meminta aku melepaskannya, tapi aku merenung tepat ke dalam anak matanya. Mata kami bertembung, perlahan-lahan aku rapatkan muka aku ke arah mukanya, bibir aku, aku halakan ke bibirnya yang munggil dan separuh terbuka itu. Makin rapat, dan semakin hampir menyentuh bibirnya, dan bersentuhanlah bibir aku dengan bibir cikgu yang mengajar aku matematik itu. Belumpun sempat aku nak mencium bibirnya, baru kena, Cikgu Suraya memalingkan mukanya sambil tangan menolak badanku minta agar dilepaskan.

Aku degil, aku tak lepaskankan dia, peluang mana nak datang banyak kali. Aku tarik dia lagi rapat. Terkejut Cikgu Suraya dengan tindakan aku¡K.

Amir OK tak nak le.. Cikgu Suraya membantah sambil meronta lemah. Aku tak peduli, aku eratkan lagi pelukan aku, dada kami bertemu, terasa ombak dadanya turun naik dengan nafas yang agak kencang.

Please cikgu....... rayuku.

Pada saat itu hanya tuhan yang tau gelora dalam dada ku ..... dup dap dup dap

amir....cekgu cakap baik-baik dengan kamu ni... tolong lepas kan cekgu...

(tp cekgu suraya masih lagi dalam dakapan ku... cuma minta di lepas dengan suara yg serak-serak basah dan manja) aku pon melepas kan cekgu suraya perlahan-lahan... lalu aku duduk di penjuru sofa semula...

(Dengan muka merah menyala) Cekgu paham.... selama ini pon cekgu pon agak tertarik dengan kamu amir.... tp.............

cekgu suraya pon menghampiri amir yang sedang duduk dipenjuru sofa... itu tadi.

Mari lah amir cekgu upah cium kat kamu ya.... cekgu pon suka cara kamu... agak gantle man...

pucuk dicita ulam mendatang... cekgu suraya cium pipi aku.. aku dah naik tak keruan.. aku terus sambar bibir cekgu suraya yg ranum itu... Ku sangka kan cekgu marah dengan kelakuan ku.. rupa nya cekgu suraya juga memberi kerja sama dengan baik sekali... aku bagai org ngantuk di beri bantal... apa boleh buat.. aku pon nk merasa cekgu idaman budak- budak kelas aku..

Mulut ku masih bertemu lagi dengan mulut sayang ku... aku yang pertama kali nya menikmati bibir hangat seorang wanita... membuat kan kekasih ku cekgu suraya melepas kan bibir ku lebih awal...

(Dia bertya pada aku) amir........ betul ke kamu tak pernah bercumbuan selama ini... saya tengak dari tadi kamu terkial-kial dan kaku aja..

ya... cekgu ini kali pertama.. dan cekgu lah org pertama yang bercunbuan dangan saya...
ohhhhhhhhh........ patut lah kamu macam kaku...

aku ingat kan cekgu suraya habis dah episod beromen dgn ku.. kerana aku tidak ada lagi ilmu tentang seks... cuma byk tonton dvd atau gambar-gambar porno... yg mmg dah jd stock dlm bilik aku...

Sekali lagi cekgu suraya cium bibir ku..kali ini dia yang memain kan peranan dan menyuruh aku menjelir kan lidah ku... aku menjelir kan lidah ku.. lalu di usap ke dalam mulut sayang ku itu.. baru lah aku tau betapa nikmat nya bercumbuan rupa nya...

Cekgu suraya bermain dgn lidah nya mengenakan lidah aku... aku semakin asyik.. aku pon bagai mencari sesuatu di dalam mulut kekasih ku... kami bercumbuan agak lama.. menunjuk kan tiada siapa yg mahu mengalah...

tetiba batang aku yang td nya menaik ade terasa seperti tangan mengusap dalam kain pelekat ku ini...terasa batang ku di ramas-ramas dan digenggam erat seerat nya... aku naik tak tertahan... rase macam nk keluar kan sesuatu dalam kain pelekat aku.. rase macam kejang seluruh badan.. bila keluar air ( air mani ) aku rase bagai di awangan.. aku rasa badan ku amat ringan... bagai melayang-layang..

Bila aku buka mata yang terpejam dalam kenikmatan itu tadi.. aku lihat muka kekasih ku macam marah... dan terus melepas kan tangan nya dan bibir dari tubuh badan aku..

uit... kenapa cekgu tetiba marah ni....(amir)

takde apa-apa lah.... kan kamu dah puas.... ok lah tu(cekgu suraya dalam nada yang manja macam merajuk )

heh heh heh ..... sabar lah sayang ku kan sudah amir bilang sama cekgu... ini kan kali pertama dalam sejarah saya menikmati cumbuan...



"dengan nada memujuk... amir pon datang menghampiri cekgu suraya semula.."

Lalu amir mencium dan menjilat telinga kiri cekgu suraya... sambil dalam keadaan berpelukan.. cekgu suraya kegelian... lantas tangan amir yang agak besar (maklum lah badan sasa) meramas gunung yang tersembunyi dalam baju cekgu suraya...

wahhhhhhhhhh.... dah pandai... tak mintak izin pon...(sambil mencembik kan bibir )

ohhhhh.... tadi merajuk.... takpe.. kalau org dulu-dulu kata.... bukan lama... sekejap.... bukan tulang... urat... bukan lama.. sekejap... bukan sakit... sedap.........


KAH KAH KAH KAH !!!HHAHAHAHAH !!!! KAH KAH KAH ( ketawa bersama)


Selepas mereka abis ketawa amir pon cuba menyeluk dan meraba dalam balutan putih (bra) cekgu suraya . Suraya mengerang kesedapan lalu untuk tidak menyakit kan tetek nya suraya buka pencangkuk belakang bra nya utk mempermudah kan tangan amir menjalan kan tugas yang tak di beritahu tapi amir dah tau jalan kan tugas nya sendiri...

amir............arghhhhhh.. seee...dap...ge..li.lah sayang...(suara mengerang cekgu)

amir yang dah mula naik air mula membuka baju t shirt suraya... dan menampak kan kesemua nya susuk tubuh tanpa seurat benang pon ... wahhhh.... cantik nya tubuh badan cekgu.... "suraya tersenyum riang dgn pujian tu tadi"

lalu tangan yang tadi nya tak di beri duduk diam... terus menerkam ke arah bonjolan yang berada di dada cekgu suraya... meramas... memicit... mekuis.. dan suraya mengerang lebih kuat kedengaran... "erghhhhhhh... se...dap... tak .. amir...."amir tak menjawap di terus kan kerja nya meramas bukit berkembar milik cekgu suraya...

Cekgu suraya merintih....arghh... uhhhh....amir menjilat lurah-lurah dada nya yg terbonjol dan mengigit-gigit perlahan puting susu nya... amir terus buat apa yang di suruh oleh cekgu kekasih nya... bila bibir amir menyentuh puting susu suraya... suraya mula merintih lebih panjang dan mengerang lebih lama... uhhhhhhhhhhhhhhhhh......sa...ya..yang......

Cekgu suraya dah tak tertahan lagi... lalu die meramas batang amir yang sudah sekian lama menegang... amir mengeliat... kegelian... uhhh.... cekgu....

dengan bingkas...suraya suruh amir duduk di sofa... dan suraya terus menyambar batang amir yang keras tu.. lalu di kemam kan dan dikolom dengan bibir cekgu suraya yang mugel..suraya menjilat dari kepala batang hingga ke pangkal batang tu.. amir kegelian... dan tak tertahan lg.. amir memegang kepala cekgu suraya agar mengharap cekgu suraya tidak menjilat kepala batang nya lg.. tp cekgu suraya tidak mengendah kan amir.. di hisap terus kepala nya.. dan mengusap-usap...telur amir.. dan menjilat juga di kawasan telur amir..

amir keresahan.... erghhhhhhhhh...ad...duh....milu nya cekgu.....

sabar lah sayang... ini baru trade mark nya aja... sambil senyum kepada amir... dengan senyuman yang menawan.. dgn lesung pipit di pipi kiri dan kanan... ayu sungguh cekgu suraya masa itu...dengan senyuman nya..

cekgu suraya masih lg mengulum batang amir yang menegang tu tadi.. tangan suraya pula mengkuis-kuis puting tetek amir.... amir menjadi lebih tak tertahan kegelian .. dalam kenikmatan ...

sayang..... jom ke bilik... kat sana ada tilam... lagi empuk.... jom..sayang....


dukung sue sayang......(nada menggairah kan...)


Amir mendukung cekgu suraya dengan perlahan-lahan dalam keadaan cekgu suraya separuh bogel tanpa baju dan sama juga dengan amir yang cuma berkain pelekat....

Tiba lah masa nya suraya dan amir di bilik tidur cekgu suraya... yang selama ini cuma suraya dan juga suami nya sahaja yang mengguna kan tilam itu untuk beradu tenaga...kini ada org lain mula mencabar tahta suami nya.. di ranjang yang sama...yaitu amir anak murid cekgu suraya..

Amir pon turun kan cekgu suraya dengan termengah-mengah mungkin kerana berat barangkali.. ~~ditepi melihat kan ank suraya yang masih kecil masih lagi tidur.. mungkin kerana hujan dan sejuk. ia masih terlena... di buai mimpi~~~

suraya duduk di hujung kaki katil yang tilam nya empuk... berwarna putih bersih.. dan berseri.. sama macam suraya.. yang putih tiada bandingan nya. menampak kan puting susu nya kemerah - merahan.. dan cukup sempurna tubuh badan nya... tiada sedikit calar pon... dari rambut hingga ke kaki nya.. semua nya sempurna.. cantik molek..."amir mula memuji suraya lagi...apa bila nampak suraya separuh telanjang didepan mata nya" cekgu cantik ... kalau lah saya di takdirkan menjadi kekasih cekgu.. saya akan jaga cekgu sebaik mungkin... kalau lah cekgu menjadi isteri ku.. aku lah yang paling bahagia dalam dunia ini kerana memiliki seorang puteri idaman malaya....hehehehe....

ishhhhhhhh awak ni...pandai bermadah ya... mesti cekgu zaiton yang ajar sastera tu ajak kan awak kan...

apa barang cekgu tu... tak rock lah... kan amir ni... di cipta utk cekgu kesayangan ramai cekgu suraya...

ada ada aje lah kamu ni amir.. hik hik hik( dalam dana manja tergelak)

ermmmm...... amir.... ini rahsia kita...jangan sampai sesiapa tahu... amir kena berjanji dengan cekgu..

ishhhhh cekgu ni.. takkan lah amir nk cerita kan kat org... kisah kita rahsia kita.. tiada org lain akan tau selain kita sahaja.. yang pasti nya saya suka kan cekgu... sampai bila-bila....

oh!!!!! amir... mereka pon mendakap semula... dan bercumbuan semula...suraya seperti mencari sesuatu dalam mulut amir.... berdecap decup bunyi nya... tiada bunyi lain selain bunyi nafas mereka berdua yang semakin memburu sesuatu yang tak pasti bila akan berkahir nya... hujan diluar masih belom reda.. belom ada menunjuk kan akan surut hujan diluar...

suraya menanggal kain amir.. dan melurut sampai ke bawah... nampak lah segala yang ada di tubuh amir...(telanjang bulat) wow.... sasa juga badan kamu ya amir... "amir tersenyum bangga" mari baring lah wahai kekanda ku amir..."sambil senyum"..amir baring di katil yang empuk.. suraya menjalan kan tugas seperti seorang isteri kepada suami nya... suraya mengulum batang amir..yang dari tadi menegang tak pernah kendur... dari kepala takuk nya hingga ke telur nya suraya kulum... amir kegelisahan.. suraya semakin laju mengulum batang amir... dari atas ke bawah... bila dia lihat amir mengerang semakin kuat... suraya pon membuka kain batik yang di guna kan nya...melihat kan susuk tubuh yang tadi nya cuma sekilas pandang dan sekarang sudah berada di depan mata amir sendiri...

sayang.... pusing sayang... jilat sue punya.... mereka membuat posisi 69 amir yang selama ini tidak pernah terpikir akan dapat menikmati tubuh cekgu kesayangan nya... sehingga kan selalu beronani(melancap) membayang kan wajah suraya bersetubuh dengan dia..sekarang sudah ada di depan mata... real play... hehehhee

Amir mula menjilat jilat pantat suraya..... bila tersentuh biji kecil(kelentit) suraya... mengerang....arghhhhhhhh..... suraya membalas dengan membuat gigitan kecil di kepala takuk amir... dan amir kegelian... mereka sama-sama.. mencari kenikmatan bersama.... "dalam erengan....urhhhhh.. arhhhh... suraya bertukar posisi lagi..."

sayang... mari lah.... sue dah tak boleh tahan lagi... mari sayang... sue membuka kedua belah kaki nya... untuk memberi laluan batang amir selesa di celah kelenkang nya nanti... amir pon dtg di hadapan suraya... suraya terus memegang batang amir yang keras dari tadi.. dan dituntung kan ke tasik yang berair... dan kolam yang berair...

(dalam hati amir) tidak bawah sangat ke.. mungkin ini yang di nama kan nikmat dunia...syurga dunia...

dengan sekali tusukan... tenggelam lah zakar amir yang panjang nya agak boleh tahan juga... suraya merengek... kesedapan...auhhhhh.....masuk kan dalam lg sayang...ya... macam tu.. erghhhhh.. arhhhhh.urhhhhh... sedap nya sayang.... sayang amir....

amir pon teringat dalam kepala nya cerita -cerita porna yang selalu ditonton... amir pon mendayung... keatas ke bawah.. air suraya menjadikan keadaan tusukan itu semakin licin... dicampur air mazi amir.. semua nya berjalan lancar.. (suraya membisik ke amir) erghhhh sedap .....nya... sayang... be...sar... batang.... ka...mu...a..mir..rapat rapat lg sayang...urghhhhhhhhh....ahhhhhh...

amir menusuk dan menarik keluar masuk batang nya ke cipap suraya yang mmg dinantikan dari dulu lagi... dan sekarang menjadi kenyataan... blushhh...blashhh... bunyi tarik keluar batang amir dalam cipap suraya.... amir merasa seperti ada sesuatu yang di langgar... oleh batang nya... setiap kali menekan dalam-dalam.. suraya akan menahan sedikit seperti menahan senak.. tp masih meminta masuk lg dalam... aku dapat tahu itu pasti sirvik cekgu suraya... setiap kali berlaga.. aku mesti kegelian...

kami bertukar posisi.. suraya duduk mencangkung di atas batang aku... dengan senang nya ... batang aku tenggelam dalam cipap suraya... yang putih kemerah-merahan... sambil.. die buat ketuk ketampi...masuk dan keluar dalam lubang nikmat itu.. sue mencium... tetek aku.. membuat kan aku semakin geli.... aku membalas.. dengan meramas tetek cekgu suraya yang mengeras... bila cekgu suraya.. merapat kan tubuh nya... aku menjilat tetek susu nya.. sambil batang aku masih tenggelam di dalam cipap suraya... suraya masih lg bergoyang naik dan turun....

siket lagi sayang... kata suraya... aku yang tidak dpt menahan lg... aku ckp dengan suraya... amir dah tak bolehtahan...cekgu.. amir dah nak terkeluar dah ni...

jawap suraya" nanti sayang... sue pon dah nk sampai...."

arghhhhhhhhhhh.......arghhhhhhh......

kami bersama-sama..keluar air mani... agak banyak... air mani aku kali ini..mungkin bila dah masuk ke tempat yang betul.. ia.. jd banyak air mani ku... cekgu suraya.. terus rebah badan nya..di dada aku... sambil membuat love bite... di dada ku... "kalau didada... sekolah tak boleh sport cherk... tak kantoi..."

aku juga hendak membuat love bite.. di tetek cekgu suraya...sebagai tanda kenangan... tp cekgu melarang... takut nanti kantoi dengan suami nya.. ohhhh....baru ku paham..kenapa tidak boleh...

sehingga petang aku dan suraya terlelap di atas tilam yang empuk... sambil batang kemaluan aku masih di dalam faraj suraya.... kami tidur berpelukan...

sehingga hampir magrib... hujan pon mula reda... dan baju seluar aku pon mula kering... aku mengejut kan... cekgu suraya... kerana hendak pulang...hari semakin lewat mlm nanti.. suraya...pon bangun.. dan tak semana-mana... cekgu sekali lagi.. mengulum batang aku... uit...cekgu....arghhhhhh.....

last round... pasni kita mandi sama-sama eh.... sayang... baik lah sayang ku suraya.. intan payung....

suasana semakin gelap.... amir nk pulang juga ke... kejap cekgu call suami cekgu.. sepatut nya dah pulang...

teruuutttt.....terutttt.......terut.......

hello abang... bang kat mana ni... lewat abang balik...

abang ade meating petang tadi... lepas tu.. mungkin abang tak balik hari ini.. sebab esok ada perjumpaan dengan menteri.... nak siap kan persiapan...ajak lah kak timah sebelah teman kan.....

ohhhhhh.... ok lah... sue tak masak malam utk abang lah ya..

ok...sayang jaga diri baik-baik tau...

baik lah abang... ermm.... abang... sue ada ank murid datang petang tadi... nak belajar kan dah dekat dengan exam ni... sue ajak dia tidur disini aja lah..teman kan sue.. ala budak yang dekat taman ni juga.. yang salam masa sayang buang sampah tu.

ohhhhhhh... bagus lah klau macam tu.. ada org lelaki dalam rumah tu.. boleh tengok-tengok kan sayang.... ok lah sayang... abang nk siap kan kerja.. nanti.. esok abang cal semula.. balik pukul berapa...salam sayang kat ank kita.....

baik lah darling.. bye bye... abang... sayang abang...

tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt(talian dah diputuskan)

amir amir,,....(teriak cekgu suraya)

kamu tidur di sini aja lah..ya... esok kan sabtu.. takde sekolah...

aku bila dengar kata - kata cekgu suraya macamtu.. aku terus mintak telipon nak call mak... cakap tidur di rumah cekgu.. takkan mak nak marah .. tidur dirumah cekgu..

cekgu suraya memberi... tuala untuk mandi...

aku mandi bersama dengan cekgu suraya... kami bersama-sama.. menyabun kan badan... tetiba batang aku naik kembali....

eh eh..... ni apa ni...( kata suraya dengan nada manja) tetiba naik lagi.. tadi kan dah dapat... takkan tak puas lagi... keh keh keh...

entah lah... cekgu... saya.. tetiba terangsang lagi... cekgu power sangat.. saya rase.. kena cakap kat kementerian.. bagi cekgu buat kelas khas.. kelas seks...mesti semua murid hadir... kelas cekgu.. kena pulak cekgu yang mengajar... mesti mengancam punya lah... he he he he(ketawa bersama)

ni adek awak ni naik.... tak penat ke... mari cekgu kendur kan.... suraya menungging di tepi pili air bilik mandi nya.. amir..mari lah.. masuk kan... blushhhhh..... batang amir terjunam ke lubang cipap suraya...

amir pon terik dan masuk blush..blush... bunyi ....dan suraya..mengerang.. kesedapan dan kesenakan kerana batang amir agak panjang dan besar juga... erghhhh.....urhhhh.... arghh.... sedap tak amir.....

sedap cekgu.... thanks... sayang... blush... blush... amir pon dah mula sampai kepuncak nya..... cekgu...saya dah nk keluar ..... cepat cepat suraya bingkas berdiri.. dan memegang batang amir.. lalu di kulum nya lagi... dengan rakus.. nya.. urghhhhh... suraya kulum dan melancap kan batang amir... amir tidak tertahan lagi... cittttttt...citttttttt... air mani nya keluar.. di dalam mulut suraya...

cekgu suraya.. terus menelan nya... dan mengulum batang aku lagi...sehingga lah batang aku mula mengendur kembali.... ini lah hari paling bahagia dalam hidup aku selama aku hidup 17thn...

kami pon bersiap mandi.. dan keluar.. mengena kan pakaian masing-masing... cekgu suraya terus ke dapur.. untuk memasak makan malam.... kami satu hari... bagai kan sepasang pengantin baru.. yang sudah semesti nya hubungan kelamin menjadi keutamaan.. ehehhehe...indah nya hidup ini....

sambil cekgu suraya masak makanan malam... aku datang di belakang cekgu suraya.. dan mencium tengkuk nya... sambil tangan sebelah cekgu suraya mengoreng kan lauk... tangan aku meraba raba.. buah dada yang pejal lagi ranum... tangan sebelah masuk meraba tetek susu nya... tangan sebelah lagi masuk menyentil cipap cekgu suraya... cekgu mengerang mengeran...

nakal(suara serak-serak suraya)

dah lah.. bagi sue masak kejap eh... nanti sue ghairah lagi..tak larat pulak amir.....

eleh.... amir... pon kuat lagi apa.... tengok adek amir.. still full up tau... keh keh keh

dah nak siap ni.. kita makan dulu... amir makan dulu... sue nak tengak ank mesti dah menangis nak susu... uit.... ank cekgu je ke.. amir macam mana.. nak susu juga...

ish... gatal.... "sue mencubit lengan amir"..

aduh....

Malam pon menjelma... perut pon sudah berisi tadi... ank suraya pon dah tidur semula selepas bermain main kejap tadi...

Sewaktu amir menonton tv di ruang tamu.... manakala suraya pula tertidur masa tidur kan anak nya tadi... masa movie di kaca tv tu.. berputar ada lah adegan adegan yang memberahikan ... amir pon mula teransang semula...amir mula mengusap usap batang nya sendiri.. amir mula melancap membayang kan yang tadi nya bersetubuh bersama cekgu kesukaan nya...suraya...

Sebelah tangan nya memegang batang nya sendiri dan sebelah lg.. megentel puting susu nya sendiri... wah....asyik.......cretttt.....crett....... air putih yang pekat panas keluar.....

tiba tiba pintu bilik cekgu di kuak.....uit....amir.... tak tidur lagi kamu...

blom lg... tengah tengok astro HBO....

ooooooo.....abis yang terbogel depan tv tu kenapa... melancap lah tu... sambil mencebik bibir...

ehhhehehehhe....... naik syok lak tgk cerita romen romen.. teringat pasal kita td...

Suraya pon berlalu pergi sambil senyuman yang manis......

tak lama selepas itu suraya datang dengan 2 gelas air di tangan... lalu duduk di sebelah aku...nah ... air... tq tq sayang....

kami pon menonton tv bersama.. di masa kami menonton tv .. adegan memberansang kan pon berulang lagi...sewaktu rancangan adegan panas berlaku di tv.. aku dan cekgu suraya pon sudah memulakan adegan yang lebih berahi... seperti petang tadi...

aku dah tak tertahan lagi... aku melepas kan dalam cipap cekgu suraya... dan suraya juga dapat merasa kan air mani aku terpancut di dalam cipap nya yang tembam dan gebu itu.... kami pon terdampar kepenatan... kami tidur berpelukan dalam keadaan bogel...

ohhhh....indah nya.... masa kenangan itu bersama cekgu suraya....

hampir 2tahun aku bersama cekgu suraya...sebelom aku melanjut kan kepngajian tinggi... dan cekgu suraya terpaksa posting mengikut suami nya bertukar tempat kerja..

dalam masa itu.. aku dapat selidik juga latar belakang suraya... rupa nya cekgu suraya kawen dengan suami nya atas desakan keluarga.... suami nya agak berumur juga.. mungkin demi kesenangan anak(suraya) barang kali... dan lagi mengejut kan suami nya tidak dapat memuas kan suraya .....

sudah lama aku tidak dengar khabar berita dari suraya , ada sekali dapat calling dari sayang aku tu..dan kami berjumpa... di lobby hotel armada... lantas aku menyewa sebuah bilik sederhana , kami melepas dendam berahi yang sudah lama di jiwa.

Di dalam bilik itu... suraya sedang mengemas beg pakaian yang di bawa , aku yang melihat bekas cekgu aku sedang menongeng aku terus merangkul pinggang nya dari belakang . Aku peluk erat-erat pinggang nya yang ramping . Suraya berpaling kebelakang .

Aku yang tadi nya memeluk meraba punggung suraya , wahhhhh... semakin montok ponggong nya.. aku meramas ramas ponggong nya...suraya merengek manja.. arghhhhhhhhh....

suraya melepas kan butang baju aku satu persatu dan membuka pula seluar aku dan seluar dalam aku...aku pon tidak melepas kan peluang .. aku membuka blaus nya dan kami pon bogel tanpa seurat benang pon.. aku di baring kan di katil hotel.. suraya pon mula mencium dari kaki aku dan sampai di batang aku dia pon mengulum batang aku dari atas ke bawah... slurrppp slurppp... suraya menjilat batang kemaluan aku... digigit kepala takuk aku..di hisap telur aku .. aku amat kegelian sangat....

suraya mencium perut aku... dia membuat love bait di dada aku... bykkkkkkkk sangat love bait suraya buat di dada aku..batang aku di kapit pula dengan tetek nya yang besar itu.. aku kegelian...terasa lembut sangat.... bila di kepit ...

aku menarik suraya yang dari tadi beraksi atas diri aku.. aku mencium bibir suraya sepuas puas nya..aku mengulum bibir hangat suraya... aku beralih pula pada dada nya. Aku cium tetek suraya .. cup cup...aku menjilat... tetek gebu itu..aku membuat love bait di tetek suraya tak marah... malah menyuruh aku buat lebih banyak... aku menggigit manja puting susu suraya... arghhhhhhhhh....se...da.p.. nya sayang.... suraya mengerang..

aku mula menjilat cipap suraya . suraya mengerang...ughhhhhhh....arghhhhhhhh..arghhhhhhh.... say...ang.... uarghhhh...aku menjilat kelentit nya yang merah ... aku masuk kan jari tgh aku ke dalam cipap suraya.. seraya kesedapan ...arghhhhhhhh.... suraya mengengam tangan aku kuat kuat.... dia menggigit hujung bantal kerana tidak tertahan kenikmatan dan kegelianya...

aku beralih pada lubang satu lg...aku menjilat jilat disitu... suraya lagi kuat mengerang ...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... sayang.... geli nya... sayang....geli....aku menerus kan menjilat lubang tu... suraya lg kuat mengerang...uarghhhhhhhh....

Aku menerus kan kerja aku.... aku beralih pada cipap nya.. suraya yang sudah tahu kehendak aku... mengankang kan kedua kaki nya... amir... mula kan tugas seterus nya.. aku menuntun kan batang aku di depan cipap suraya.. suraya membantu mencari lubang cipap nya.. dan aku menekan di cipap nya.. blussss....cipap nya yang basah memudah kan batang aku masuk dengan mudah..

aku masuk... keluar.. batang aku di dalam cipap suraya... suraya mengerang...mengengam lengan aku... dek kerana kesedapan..tarik keluar ...tarik keluar... aku mengangkat kedua kaki suraya tinggi ... aku bebas menekan sedalam dalam nya.. suraya mengerang ... kuat...arghhhhhhhhhhhhh..... sa...yang.... aku dapat merasa kan dinding servik suraya.. bila aku berlaga disitu aku terasa amat kegelian... suraya semakin mengerang panjang..ughhhhhhhhhh...arghhhhhhhh.......aarghhhhhh..se...da..p... nya...sa..yang....

suraya tukar posisi... mula mengiring... dia suruh aku masuk kan batang dari tepi... aku mengangkat sebelah kaki nya... aku masuk batang ku ke dalam cipap nya...urgggggggghhhhhhhhhh sedap nya... terasa batang aku di kepit kepit terasa batang aku macam di gengam gengam di dalam pantat suraya... aku tarik masuk ... tarik masuk...sedap nya... amat sekali....

aku tukar aksi lagi... aku menyuruh suraya menongeng...aku masuk batang aku dari belakang ke cipap nya... suraya semakin mengerang... rupa rupa nya suraya setiap kali mengerang kuat... dia keluar air mani sudah 3 kali suraya keluar air.. uhhh arghh.. arghh arghh arghh.. aku dapat merasa kan bontot nya yang montok bila batang aku masuk keluar .... lembut nya.. bontot suraya....

Suraya mintak aku masuk ke lubang satu lagi... ya.. lubang bontot nya.. suraya yang memang menongeng mula menahan tusukan batang aku di lurah baru yaitu lurah belakang... aku menekan disitu... agak susah juga nak masuk... sampai aku mengguna kan air liur utk melicin kan perjalanan pinston aku.. heehe... suraya masih lagi menahan..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... suraya menjerit ... kegelian dan kesakitan sebab itu pertama kali di cuba masuk lubang bontot.. dengan batang aku yang besar dan panjang... suraya sentiasa mengerang panjang kegelian dan kesakitan... bila aku mula tarik keluar tarik keluar... suraya mula kurang mengerang.. mingkin sudah kurang sakit.. aku.. menekan sedalam dalam nya... sedap nya bukan kepalang... lubang tu sempit sangat... aku memang tak boleh tertahan lama.... tak sampai 5minit aku dah mula nak kelaur air mani...

aku keluar kan dalam lubang bontot suraya.... banyak sangat air mani aku.... aku lepas kan semua nya dalam bontot suraya.....arghhhhh.... bila aku tarik keluar batang aku dari lubang bontot suraya... tiada lansung air yang terlekat di batang aku.. semua nya tertinggal di dalam.... dengan perlahan.. terkeluar sedikit demi sedikit... dari lubang bontot suraya...

kami lemas dalam peperangan dendam kesumat yang selama ini sudah lama tidak dapat bersama... itu lah kali terakhir aku berjumpa suraya... sewaktu aku di uniersity... hingga sekarang aku masih blom jumpa suraya lagi.. dan tidak tau di mana ia sekarang...

SURAYA KU SAYANG.... DIMANA KAH DIKAU SAYANG... AKU AMAT MERINDUI DIRIMU....

+++++++TAMAT++++++++

........download suraya story here..........


2 comments:

aku said...

“KERANA SATU KLIK MALAPETAKA BERTERUSAN DITERIMA HINGGA HARI KIAMAT
Oleh: Ismail Abu Bakar

Di zaman ICT dan Globalisasi ini kemudahan komputer dan email hampir ada pada setiap orang yang bekerja di sektor swasta juga kerajaan termasuk kepada pelajar-pelajar di kolej dan universiti. Kemudahan internet yang disediakan dengan kadar yang semakin munasabah menyebabkan kemudahan email ini menjadi semakin popular.Pernahkah kita terfikir dengan satu “KLIK” sahaja akan menyebabkan mencurah-curah dosa yang di terima secara berterusan hingga hari kiamat.
Apa yang penulis akan bincangkan adalah berdasarkan dua buah Hadis Sahih berikut.
Mahfumnya::
Ibnu Mas’ud r.a. berkata: Bersabda Nabi s.a.w. : “Tiada suatu jiwa yang terbunuh dengan penganiayaan, melainkan putera Adam yang pertama dahulu itu mendapat bahagian dari penumpahan darah itu, kerana ia yang pertama membuka jalan untuk penumpahan darah.”(Diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Imam Muslim)
Yang dimaksudkan di dalam hadis ini adalah kisah pembunuhan Qabil terhadap Habil kerana Qabil dengki terhadap Habil yang berkahwin dengan kembarnya yang lebih cantik.
Mahfumnya:
Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sesiapa yang mengajak kejalan hidayat, maka baginya dari pahala seperti pahala (sebanyak pahala)pengikutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dari pahala mereka. Dan sesiapa yang mengajak ke jalan sesat, maka menanggung dosa sebanyak dosa-dosa pengikutnya, dengan tidak mengurangi dari dosa-dosa mereka sedikit pun.
(Diriwayatkan oleh Imam Muslim)
Bagi memudahkan kefahaman akan maksud hadis-hadis di atas dan berkaitan dengan konteks kehidupan kita pada zaman ICT ini, mari kita ambil iktibar dari kisah berikut. Zack baharu tamat belajar di sebuah universiti kemudian di terima bekerja di sebuah syarikat ICT. Setiap pekerja dibekalkan dengan komputer, alamat email dan internet akses bagi memudahkan urusan kerja seharian.Zack mempunyai ramai kawan dan mereka berhubung melalui email setiap hari. Masa lapang Zack diisi dengan melayari laman web lucah. Kegemarannya ialah memuat turun (download) gambar-gambar lucah itu kemudian berkongsi dengan kawan-kawannya melalui email. Dia mempunyai “email group” dan ada 50 alamat email kawan-kawannya di dalam “emailgroup” tersebut.
Sekali menghantar email, dia akan menghantar kepada “emailgroup” tersebut.Selain daripada itu dia juga suka menghantar semula email yang diterima daripada rakan yang lain ke “emailgroup”. Di antara kandungan email itu adalah kisah-kisah yang mengaibkan seseorang seperti video klip bercium di dalam lif, kisah seluar dalam yang dijumpai di dalam periuk di restoran mamak dan seumpamanya lagi yang kebanyakannya adalah perkara-perkara yang nafsu kita seronok membacanya dan melihatnya tetapi hukumnya adalah jelas haram di sisi syariat Islam.
Pada suatu hari ketika pulang dari tempat kerja Zack terlibat dengan kemalangan jalan raya dan kembali kerahmatullah di tempat kejadian.
Di dalam Islam telah sepakat ulama’ bahawa hukum melihat gambar-gambar lucah, menyebarkan fitnah, membuka aib dan seumpamanya adalah haram serta berdosa kepada mereka yang melakukannya dan menyebarkannya.Untuk memudahkan kefahaman, katakan Zack telah mendapat satu dosa kerana menghantar gambar-gambar lucah kepada kawan-kawannya. Gambar tersebut diterima oleh 50 orang kawan-kawannya melalui email. Kesemua kawan-kawannya seronok dengan gambar tersebut dan meredai perbuatan Zack maka setiap kawannya mendapat satu dosa manakala dosa setiap kawannya itu juga diberikan kepada Zack jadilah sekarang dosa Zack 1+50 = 51.Setiap kawan-kawan Zack itu pula menghantar gambar tersebut kepada 10 orang lagi,maka sekarang dosa Zack akan bertambah lagi menjadi 1+50+500=551 dosa. Kemudian setiap sepuluh orang itu menghantar lagi kepada 10 orang yang lain, bertambahlah dosa Zack menjadi 1+50+500=5551. Begitulah seterusnya.
Zack telah meninggal dunia, email nya masih lagi tersebar, maka akan berterusanlah dia mendapat dosa selagi email itu berlegar di ruang cyber hingga hari kiamat. Begitulah iktibar yang boleh diambil daripada apa yang berlaku kepada Qabil, setiap jiwa yang mati dibunuh kerana hasad dengki manusia, maka dosa membunuh itu akan juga sampai kepada Qabil hingga hari kiamat. Bayangkanlah berapa ramaikah jiwa yang telah
kena bunuh dengan zalim sejak dari zaman nabi Adam hingga sekarang? Dan berapakah dosa yang terpaksa ditanggung oleh Qabil di akhirat kelak?
Berbalik kepada kisah Zack, katakan sebelum meninggal dunia, Zack telah sempat bertaubat, insya’Allah dosa manusia terus dengan Allah, seperti meninggalkan puasa, zakat dan solat fardu akan Allah ampunkan tetapi dosa kita sesama manusia hanya Allah akan ampunkan bila insan tersebut mengampunkan kita. Zack telah menyebarkan perkara
yang menyebabkan orang lain berdosa, bagaimanakah dia nak mintak ampun dengan semua yang menerima email tersebut? Selagi mereka semua tidak mengampunkan Zack maka selagi itulah dia akan terima dosa hingga kiamat kelak.
Inilah malapetaka yang sangat besar pada zaman ICT ini. Dengan sekali klik sahaja saham dosa akan mencurah-curah sampai kepada kita. Sebab itu setiap kali apabila kita menerima email, hendaklah berhati-hati, jika kandungan email itu adalah gambar lucah atau yang mengaibkan seseorang muslim lain atau sesuatu fitnah hendaklah segera dibuang dan jangan ada sedetik pun didalam hati untuk seronok dengan benda yang haram bagi mengelakkan kita dan pengirim dari berdosa.
Yang sebaiknya jika yang diterima itu haram, nasihatkanlah pengirim supaya bertaubat dan berhati-hati di masa-masa akan datang.
Sebaliknya jika kita menyebarkan perkara-perkara yang baik dan diredai oleh Allah SWT yang pastinya ganjaran pahala yang di terima pasti mencurah-curah selagi ia masih terus di sebarkan.
Wallahhu’alam
Sumber: tranungkite.net

Mim Sharnal said...

Top 100 Sunny Leone Fucked Hard Xxx Porn Photo



All Bollywood Heroine Grup Fucking Xxx Porn Photo



Indian Porn Queen Sexy Sunny Leone Latest Les BianSex Xxx Video



Bollywood Star Priyanka Chopra New Porn Sex Xxx Vedio



Bollywood Acctress Aishwarya Rai and obi shaak basson Husband Wife Xxx Video



Porn Star Kareena Kapoor Lesbian Sex XXX Video



Indian Moti Larki Ballwali Choot Ka Photo



2016 Top 50 actress Huma Qureshi leaked naked pics YouTube



Top 60 Deepika Padukon Nude Sex Naked Fake Video YouTube



Hemamalini Hardcore Fuck Photo Fucking Hot Babes MMS Wallpapers



XXX 45 Anushka Shetty hot sexy bikini Nude girls xxx porn adult pics



XXX 50 Bollywood Actress Anushka Sharma Nude Sex Images



Kareena Kapoor And Her Husbend Latest 2016 Xxx Video



tOP Sunny Leone 100 Ass Fuck Hd Wallpapers



Bollywood Moti Larki Nomita Kapoor Red PUssy Fuck XXX Photo



Latest 2016 American Night Club Thirty Fast Night Video YouTube



2016 Latest 30+ Anushka Sharma Nude Boobs Pussy XXX Photos



Pakistani Heroine Moti Choot Xxx Video



Kareena Kapoor Fucked Doggy Style Sexy Pics


Bengali Huse Wife Women Aunty Fameli Sex Xxx Mobile Video